David Simmonds

profesor la University of Westminster, Londra

Experienta internationala de peste 30 de ani ca trainer, intr-o paleta larga de industrii, atat in sectorul public, cat si privat, sau non-profit (bazat pe actiuni de voluntariat). A detinut functia de Tutor CIPD pe programe de Certificate, Diploma si Master, de mai bine de 15 ani, in Marea Britanie si Europa, precum si pe cea de Moderator Extern CIPD in programele CIPD Certificate. A dezvoltat materiale utile si accesibile pentru Continuous Professional Development, si a publicat articole si carti despre training, sub egida CIPD.

 

"Ma pasioneaza nespus sa ajut oamenii si organizatiile sa isi valorifice de o maniera optima potentialul de care dispun. Nu pot concepe bucurie mai mare decat sa vad atat indivizii singulari cat si echipele invatand unii de la altii si dezvoltandu-se armonios in lumea globalizata si in continua schimbare din zilele noastre. Imi place cu adevarat sa fiu un ajutor sustenabil pentru studenti, fie prin comunicare oral, fie prin telefon sau e-mail".

 

David Simmonds, profesor la University of Westminster, Londra, va descrie la Cluj o premiera europeana, modelul standardelor internationale de calitate in training si invatare organizationala, un instrument care schimba perspectiva practicienilor in proiectarea unui sistem robust de management al trainingului si al invatarii.

Tanya Barman

CIPD International Business Development Manager

In calitate de manager pentru dezvoltarea internationala a afacerilor, Tanya Barman raspunde de activitatile internationale ale CIPD (Chartered Institute of Personnel Development).  Anterior s-a ocupat de strategie internationala si dezvoltare organizationala si a ocupat pozitii de management In diferite organizatii, atat din sectorul comercial, cat si din cel non-profit din Marea Britanie, SUA, Africa de Sud si Asia. 

 

CIPD este o asociatie profesionala a celor care se ocupa de managementul si dezvoltarea oamenilor.  Avand 130.000 membrii  In Intreaga lume, CIPD ofera celor interesati si Intregii comunitati de afaceri o diversitate de servicii, printre care: sisteme de calificare profesionala, training, resurse de informare, retele de contacte, precum si studii si cercetari ample asupra rolului managementului resurselor umane. Sistemele de calificare CIPD sunt disponibile In prezent In 17 tari, In afara de Marea Britanie. Fiind cea mai mare asociatie profesionala In domeniul resurselor umane din Europa, CIPD Isi asuma un rol de frunte In cadrul Asociatiei Europene pentru Managementul Personalului (EAPM). 

Steve Crabb

Editor al People Management si Consultant strategic CIPD

Steve Crabb este jurnalist, consultant si formator profesional. In toata cariera sa au fost prezente teme predilecte legate de management si relatii de munca, mai cu seama in perioada din urma, in care a ocupat calitatea de Editor al revistei People Magazine, distinsa recent cu premiul anual pentru jurnalism. De putina vreme, Steve s-a alaturat echipei CIPD avand rolul de consultant strategic intr-o serie de proiecte de cercetare, din care Sustainable High Perfromance Working va fi prezentat in premiera in Romania.

Monica Grigoriu

Coaching Guild Romania

Monica Grigoriu este membra a Comitetului Executiv a Asociatiei Române de Coaching si are 12 ani de experienta profesionala dobandita intr-o diversitate de roluri: a oferit servicii de consultanta in afaceri unor companii mici si mijlocii, a condus departamentul de raportari al unui mare fond de investitii, a condus departamente de organizare a evenimentelor si, de curand, a preluat conducerea noii companii Metasysteme Coaching, specializata pe servicii de coaching de afaceri.

In aceasta calitate, Monica raspunde de conceperea si punerea la punct a evenimentelor de training in domeniul coachingului destinate cadrelor de conducere din vanzari, trainerilor si consultantilor; totodata, ofera ea insasi, la cerere, servicii de coaching executiv. Monica este interesata, de asemenea, de programele de responsabilitate sociala (cel mai recent avand ca subiect "Coaching school counselors on TA and coaching techniques").

Monica a absolvit marketingul si este membru al CIPD. Se considera un discipol al lui Julie Hay in domeniul aplicarii analizei tranzactionale (TA) in organizatie si lucreaza in domeniul coachingului sub supervizarea lui Alain Cardon. Monica integreaza in munca ei atat TA, cat si NLP.

Andreea Raghina

HR / Organisational Advancement Manager, Timken

Andreea Raghina a castigat viziunea sa asupra domeniului resurselor umane prin expunere si implicare directa intr-o serie de proiecte desfasurate in diferite locatii din Europa, India si China, proiecte care au inclus implementarea de noi sisteme si programe de resurse umane, si asigurarea aplicarii cu consecventa a acestora la nivelul intregii organizatie.

Ca Manager Resurse Umane / Dezvoltare Organizationala a fabricii Timken din Ploiesti, Andreea foloseste cu succes experienta acumulata (in cei peste 10 ani, ca Specialist HR) in proiectarea si implementarea de programe menite sa dezvolte capabilitatea organizatiei: proiecte de reorganizare, programe de dezvoltare manageriala, centre de evaluare si dezvoltare, achizitia si managementul talentelor, programe de dezvoltare a flexibilitatii operatorilor, programe de imbunatatire a culturii organizationale si dezvoltarea comunicarii, asigurand in acelasi timp alinierea talentelor operationale si de leadership cu schimbarile permanente si dezvoltarea accelerata a afacerii.

Master-ul obtinut, in Managementul Resurselor Umane al Universitatii Westminster din Londra (prin Codecs), i-a oferit Andreei sansa de a-si largi perceptia si viziunea, descoperind noi concepte si modele teoretice, pe care le-a combinat cu experienta practica acumulata pentru a avansa in cariera, facand in acest fel tranzitia catre dezvoltarea de tactici si implementarea de schimbari la nivel strategic.

In afara rolului sau formal, Andreea gaseste o satisfactie deplina in munca pe care o desfasoara in comunitatea locala, prin identificarea de oportunitati de proiecte pentru Fundatia Timken; Fundatia furnizeaza resurse importante in arii precum sanatate, educatie si servicii sociale. Andreea a facut, de asemenea, parte din echipa de tutori care a coordonat prima generatie a HR Vocational School.

Marian Stas

Studii: Academia Militara – calculatoare electronice (1985); Universitatea din Bucuresti – matematica-informatica (1996); Academia Tehnica Militara – doctorat, fiabilitate software (2002); Universitatea Harvard, John F. Kennedy School of Government – masterat in administratie publica (1999); Proiecte coordonate: informatizarea invatamantului militar (1994-1996); sistemul informatic de management al resurselor umane in Armata Romaniei (1996-1998); Programul de reconversie profesionala a personalului militar disponibilizat din Armata Romaniei (1999-2001); Liderii Mileniului Trei - Program educational in arta de a conduce, oferit tinerilor din Romania (www.lmt.ro; din 2001); Scoala pe Bune - proiect de transformare a scolii ca sistem in Romania; Introducerea programelor IB (www.ibo.org) in scolile publice din Romania; Training, tutorat, consultanta: CODECS (din 2000); DBM (din 2004) - negociere si solutionarea conflictelor; teambuilding; leadership personal; managementul schimbarii; analiza organizationala; cultura, putere si politica in organizatii; dezvoltarea resurselor umane; reconversie profesionala; audit de management; consultant certificat / mentor pe instrumente Human Synergistics (din 2005); Clienti principali (training, consultanta): Agentia de Strategii Guvernamentale; E.ON Energie; ORACLE; SoftWIN; Radiocom; Ursus; Unilever; Primaria municipiului Targu-Mures; Consiliul Judetean Bacau; Raiffeisen Bank; Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnnologia Informatiilor; Timken Romania; INA Schaeffler; Tenaris Silcotub; Electrica Brasov; CODECS (tutori OUBS; turori PM); I.S.M.B.; APA NOVA; CEZ Vanzare; INTESA SANPAOLO; ECO-ROM AMBALAJE; ArcelorMittal.

Miguel Saralegui

Manager Regional de Resurse Umane, Tenaris Silcotub

Ca manager al unui departement in care divizarea sarcinilor si stabilirea responsabilitatilor exacte sunt esentiale pentru a putea obtine rezultatele dorite, controlul si coordonarea sunt cele mai importante functii pe care Miguel le exercita in indeplinirea scopului sau de a avea o directie comuna pentru toate serviciile departamentului RU. Miguel este puntea de legatura cu Tenaris corporate, rolul sau fiind sa se asigure ca activitatea din departamentul RU se desfasoara la standardele internationale ale companiei, si conform politicilor general agreate de catre toate firmele componente ale grupului Tenaris.

Miguel are o experienta considerabila atat in resurse umane cat si ca manager. Inainte de a veni in Romania (acum 4 ani) s-a format ca expert in beneficii si compensatii, prin participarea la numeroase traininguri, si datorita activitatilor zilnic desfasurate de-a lungul celor 10 ani, in acest domeniu

Aurora Morent

TenarisUniversity Regional Coordinator, Tenaris Silcotub

In calitatea sa de coordonator al TenarisUniversity Romania, Aurora elaboreaza strategia care sta la baza livrarii trainingurilor in Silcotub. Impreuna cu echipa pe care o coordoneaza, principalele sarcini pe care le indeplineste sunt legate de identificare nevoilor de training, selectarea celor mai buni traineri si a cursurilor adecvate pentru satisfacerea acestei nevoi. Timpul si bugetul sunt cele doua instrumente pe care Aurora reuseste sa le gestioneze cu succes si sa le foloseasca in atingerea standardelor urmarite.

Calitatea cursurilor si a tuturor serviciilor furnizate de TenarisUniversity catre restul companiei este indicatorul cheie in raportarea obiectivelor. Absolventa a Politehnicii, rigoarea si logica inginereasca s-au dovedit a fi de neinlocuit in integrarea obiectivelor calitative a Tenaris University in activitatea zilnica a departamentului pe care il conduce. Aurora face parte din prima promotie de absolventi din Romania, a HR Vocational School si este membra CIPD.

Camelia Stanculescu

Manpower Romania

Camelia Stanculescu este directorul general al Manpower Romania din aprilie 2003, deschizand aceasta filiala a grupului Manpower Inc., unul din liderii mondiali in resurse umane.

Venind cu o experienta in middle si top management ce a debutat in 1998 ca Director de Achizitii si Retail, continuand ca Director Executiv si apoi ca Director General al Mesagerie Micul Paris, Camelia a reusit construirea unui business si mai ales impunerea pe piata din Romania a unui brand de succes numit Manpower.

Expertiza ei in dezvoltarea, organizarea, administrarea, coordonarea si evaluarea unui business creat de la zero, pe o piata a fortei de munca extrem de dinamica, alerta, diversa si uneori lipsita de coerenta, isi pune amprenta in valorile brandului Manpower.

 

Printre realizarile sale importante se numara dezvoltarea portofoliului de parteneri de afaceri, formarea echipelor de specialisti in domeniul resurselor umane, coordonarea activitatilor de deschidere si dezvoltare a celor 10 agentii din Bucuresti, Timisoara, Brasov, Cluj, Iasi, Craiova si Ploiesti si dezvoltarea pachetului de servicii, pozitionand astfel Manpower ca un actor de referinta pe piata de resurse umane din Romania.

Datorita implicarii si dorintei puternice de dezvoltare a filialei romanesti a companiei multinationale Manpower, la cei 37 de ani, a fost nominalizata de Business Magazine ca fiind unul dintre managerii de top din Romania. "Suntem aici pentru a pune împreună bazele unui parteneriat bazat pe încredere şi pentru a contribui la performanţa resurselor umane în compania dumneavoastră", a declarat directorul general Manpower, Camelia Stănculescu. 

Csaba Gergely

Senior Manager Servicii de Consultanta in Resurse Umane PricewaterhouseCoopers

Csaba are peste 10 ani de experienta in domeniul Resurselor Umane, fiind in prezent Presedinte al HR Management Club Romania si tutor Certificate in Personnel Practice, HR Vocational School CODECS. El are o vasta experienta in managementul resurselor umane atat in companii nationale cat si in multinationale. Csaba este un invitat constant la conferinte internationale ce acopera teme ca managementul schimbarii, managementul performantei si transformarile in Resurse Umane. A facut parte din Consiliul Director al celei mai mari companii din FMCG, Coca Cola, fiind responsabil atat la nivel national cat si regional (26 tari) de implementarea strategiilor de Resurse Umane.

Janet Simmonds

Associates & Support Consultant Kworx, Marea Britanie

Janet Simmonds, Associates & Support Consultant Kworx, din Marea Britanie, detine calificare BACP, cu peste 30 de ani de experienta in calitate de Clinical Supervisor. Janet Simmonds, speaker la HR Vocational School National Congress 2008, ofera supervizare pentru coach si consultanti.